Photo
Someone wasn't impressed
REPLIES
By: KidfolioUser
Member since Nov 01, 2013
Posted: on Dec 22, 2016
Awwww poor baby :( omg she looks so tall :( she's growing so fast!!!! I wish I had a pic like this to look back on lol
By: KidfolioUser
Member since Dec 24, 2014
Posted: on Dec 22, 2016
Santa looks worried lol. She's adorable and sooooo tall!
By: KidfolioUser
Member since Sep 22, 2013
Posted: on Dec 23, 2016
Poor baby 😂🤣
I love pictures like this tho!!
We didn't take Sky this year for this very reason. Lmao
By: KidfolioUser
Member since Jun 19, 2014
Posted: on Dec 23, 2016
Love it tho!! Dylan didn't like Santa either lol
By: KidfolioUser
Member since May 19, 2014
Posted: on Dec 23, 2016
Thanks ladies. Yeah... poor Naia. And poor Santa.
By: KidfolioUser
Member since Feb 05, 2014
Posted: on Dec 23, 2016
Aww poor Naia :( Chase wasn't a fan of Santa either lol.
By: KidfolioUser
Member since Feb 27, 2015
Posted: 8 days ago
Poor cutie naia 😘😘😘😘😘😘

Mobile View | Full Site